Retur

Recomandarile Zapatos privind returnarea produselor:

Pentru a putea exercita dreptul de retragere, este suficient să ne comunicați decizia dumneavoastră de a vă retrage din acordul de cumpărare, în termenul mai sus menționat iar solicitarea dumneavoastră urmează a fi analizată și urmează să fiți informat referitor la decizia magazinului. Solicitarea dvs. o puteți face prin intermediul unei scrisori la adresa info@zapatos.md sau ne puteți suna la numărul de telefon +373 79021128

Returnarea produselor se face prin intermediul curierului, solicitat de către magazin pentru a fi posibilă urmărirea coletului până în momentul recepționării.

Clientul va fi considerat responsabil pentru orice reducere a valorii produselor, ca o consecință a manipulării acestora în alt mod decât cel necesar pentru a vă familiariza cu natura, proprietățile și funcționalitatea produsului.

Produsul urmează a fi returnat în ambalajul său original, intact, însoțit de formularul de retur, vezi aici. Produsele pot fi împachetate în cutia în care au fost expediate, în caz că aceasta nu a fost păstrată, puteți utiliza oricare altă cutie simplă potrivită în acest sens.

Din moment ce ați predat coletul curierului respectând toate prevederile menționate mai sus și ați semnat dovada de expediere, ne puteți contacta pentru a demara procesul de rambursare. Banii urmează a fi rambursați conform termenilor prevăzuți de legislație - 14 zile lucrătoare.

Modul de rambursare depinde de metoda de plată pentru care ați optat.

În cazul achitării prin intermediul platformei de plată online, rambursarea va avea loc la fel prin acest procedeu direct în contul dumneavoastră.

În cazul achitării prin ramburs, pentru rambursarea banilor va fi necesar să prestați datele bancare, mai exact IBAN (24 caractere) și codul SWIFT prin intermediul cărora banii vor fi returnați în cont.

BOUTIQUE MALL S.R.L.  IDNO 1023600035235 

Sediul Societăţii: MD-2005, str. Alexandr Puşkin, 47/1 bloc C, of. 1, mun. Chişinău, Republica Moldova.

Taxa de retur perceputa este de 60 MDL si se va scadea din valoarea sumei de returnat.

Motive pentru care Zapatos refuza returul produselor:

  • deteriorarea fizica a ambalajului original (cutie sau punga) sau aplicarea bandei scotch direct pe acesta datorata neambalarii corespunzatoare (in hartie sau nylon) realizate de catre client sau curier (in cazul in care acesta din urma este nevoit sa sigileze continutul coletului, daca expeditorul nu o face);
  • deteriorarea sau murdarirea produsului din cauza neambalarii corespunzatoare si a deteriorarii prealabile a ambalajului original;
  • utilizarea produselor si trimiterea acestora cu semne de uzura sau mirosuri improprii.
  • cerere de retur trimisa dupa 14 zile de la primirea coletului

Important!

zapatos.md isi asuma dreptul de a refuza rambursarea coletelor care vin ambalate necorespunzator.

Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara deteriorari, fara defecte (exceptand situatia in care clientul a semnalat prezenta unui defect catre reprezentantii zapatos.md). Toate coletele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost primite, in ambalajul original, nedeteriorat, fara scoci lipit pe acesta.

Formular retur: